top of page

Functie: Conceptontwikkelaar, verhuurder en ontwikkeling Pop-Up Mall

 

Opdrachtgever: Bayerische Hausbau GmbH & Co. KG, München (D)

 

Jaar: 2011 tot 2014

 

Omschrijving:Caroline de Jager heeft samen met collega Carola Janssen van CO3 het project Bikini Berlin tijdens de herontwikkeling van 2011 tot en met de opening in de functie als conceptontwikkelaar en verhuurder uitgevoerd. Op 3 april 2014 is de concept-mall geopend. Door de opzet, ‘look and feel’ en de juiste marketing van de mall, is het een inspiratiebron voor veel winkelgebieden. De bezoeker vindt in Bikini Berlin niet alleen winkels. Het winkelcentrum ‘nieuwe stijl’ beschikt over verschillende etages met een aparte mix van winkels, pop-up-stores, restaurants en bars, galeries etc. Centraal in de mall zijn de houten pop-up-boxen.

 

 

Facts & figures:

90.000 m2 bvo

51.100 m2 vvo

18.000 m2 retail en restaurants

20.000 m2 kantoren

8.800 m2 hotel, 149 kamers

4.300 m2 bioscoop,7 zalen en totaal ca. 1.700 zitplaatsen

19 boxes (van 19m2 t/m 39m2)

7.000 m2 dakterras

223 parkeerplaatsen

 

https://www.bikiniberlin.de/de/

​

 

bottom of page